Przejdź do treści

z oddziałami dwujęzycznymi
przy Warszawskiej Szkole Filmowej

Liceum Filmowe i Kreacji Gier Wideo

AKTUALNOŚCI O SZKOLE SPECJALNOŚĆ
FILMOWA
SPECJALNOŚĆ
AKTORSKA
SPECJALNOŚĆ
KREACJI GIER WIDEO
REKRUTACJA KADRA KONTAKT DOKUMENTY

"Narracja w grze i w życiu – jak napisać dobre historie i jak zacząć swoją własną"

// 2025-04-10


 

Już 11 kwietnia (piątek) o godz. 18:00 w sali Kinowej 2 (Gmach WSF) spotkamy się, by porozmawiać o pisaniu, projektowaniu i budowaniu emocjonalnych doświadczeń graczy.

 

 
   
 

 

Naszymi prelegentami będą:

 

Konstancja Saramonowicz – designerka

 

„Gry, które czujemy – o harmonii ludonarracyjnej”

 

Podczas prelekcji przyjrzymy się roli mechanik w budowaniu spójnej i angażującej narracji. Poznamy koncepcje harmonii i dysonansu ludonarracyjnego oraz przeanalizujemy przykłady gier, w których gameplay wzmacnia fabularne założenia bądź przeciwnie, zakłóca ich odbiór. Dowiemy się, jak świadome projektowanie mechanik może wpływać na immersję gracza i budowanie emocjonalnego doświadczenia.
 
 

Tatiana Kowalczyk – pisarka, projektantka narracji, była dziennikarka ds. gier i specjalistka PR

 

„Rekrutacja na Writera/Narrative Designera, czyli jak aplikować, żeby dostać odzew od Naughty Dog”

 

Tatiana opowie o tym, jak aplikować na stanowisko Writera i/lub Narrative Designera w taki sposób, żeby dostać odzew od najlepszych studiów na świecie. Jak zbudować mocne portfolio? Jakie narzędzia się do tego przydają? Jak napisać zabójczy Cover Letter? Jak dobrać przykładowe teksty? Można być świetnym kandydatem, ale przede wszystkim trzeba też umieć się sprzedać.

 

 
   
 

To idealna okazja, by dowiedzieć się, jak zacząć – i jak nie przestać.

 

Niech Twoja historia wybrzmi! Do zobaczenia!


WARSZAWSKA
SZKOŁA
FILMOWA
SZKOŁA
ZAWODÓW
FILMOWYCH
STUDIUM
AKTORSKIE
KINO
ELEKTRONIK

CMS | Liceum Filmowe i Kreacji Gier Wideo © 2012-2025 | powered by jCMS™